30/5سالروز تولدم
نوشته شده توسط : محمد حسین

چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:

                 چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟؟

                 چرا لبخند هایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟؟

                 اما افسوس که هیچکس نبود...

                 همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره...

                  آری با تو هستم....!

                  با تویی که از کنارم گذشتی...

                   و حتی یک بار هم نپرسیدی،

                  چرا چشمهایم همیشه بارانی است....!!

یک سال به مرگ نزدیک تر شدم.....

تولدم





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/8/17/1 - - گفته است :
سلام.ممنون که بهم سرزدی ونظرخودتو گقتی.آسمونت خیلی قشنگه .امیدوارم همیشه آسمون داشته باشی،باستاره وماهش.موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
ساناز منوچهری در تاریخ : 1389/7/9/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز....

30/5 سالروز تولدت تبریکککککککک

شاد باشی وهمیشه پیروز

چقدر متنت قشنگ بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: